Kabaty - 22 321 65 71 MOKOTÓW - 22 415 85 42 planetaskarbow@gmail.com
Zaznacz stronę

Fibber: Kłamczuch

69.90 

W Kłamczuchu grasz zgodnie z zasadami i mówisz, którą kartę wykładasz. Nie masz odpowiedniej karty? Zatem graj i zgłoś inną kartę, ale nie daj się przyłapać na kłamstwie, bo wtedy musisz nałożyć okulary z noskiem na swój nosek. Gdy skłamiesz, Twój nos urośnie, wygra ten kto będzie miał najkrótszy nos!

 

Brak w magazynie

Kategorie: , Tag:

Opis

Zawartość pudełka:

  • 4 okulary (pasują zarówno na dziecięce, jak i dorosłe nosy)
  • 11 nosków
  • plansza
  • 20 kart z bajkowymi postaciami
  • 4 Dzikie Karty
  • instrukcja

Instrukcja gry:

1-szy wariant gry.
Na planszy znajdziemy kolejno Yeti, Ducha, Kosmitę, Czarownicę i Smoka. Srebrny 1 nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, możemy zacząć grę. Tasujemy karty i rozdajemy kolejno każdemu z graczy (od 2-4). Gracz, który zaczyna grę wyciąga kartę ze swojej puli z postaciami i kładzie je na środku planszy tak aby pozostali gracze nie widzieli co przedstawia dana karta, mówiąc np. „widziałem/am Yeti”. Kolejny gracz może, ale nie musi sprawdzić czy mówi prawdę. Jeżeli karty się zgadzają z tym co powiedział pierwszy gracz nosek zakłada ten gracz co sprawdzał. Jeśli karta się nie zgadzała i wyszło, że pierwszy gracz kłamał, zakłada nos. I tak kolejno przesuwając się srebrnym nosem na kolejny rysunek na planszy. Wygrywa ten gracz, który będzie miał najkrótszy nos.

2-gi wariant gry.
Grę zaczyna najmłodszy gracz. Tasujemy i rozdajemy karty dla każdego z graczy. Srebrny nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, jest to również ostatni nosek jaki mamy do zebrania. Gracz z najmniejszą ilością kart wygrywa. Zasady są podobne jak w lszym wariancie. Gracz który wyciąga ze swojej puli kartę mówi np. „widziałem/am Ducha”. Jeśli gracz mówił prawdę nosek zakłada gracz, który wywołał sprawdzenie, jeśli pierwszy gracz kłamał, zakłada nosek. Kolejno przesuwając się po planszy wyrzucamy kolejne karty. Gracze otrzymują 1 punkt za każdy nosek, który zdobyli. Runda kończy się gdy wszystkie karty zostaną zebrane a zwycięzcą jest ten, który po pięciu rundach ma najmniejszą ilość punktów czyli najmniej nosków.